وقتی دلم گرفته اس
نوشته شده توسط : Maria

وقتی دلم گرفته اس حال تو رو نمی گیرم وسعی می کنم وقتی باهم هستیم

شاد باشم

وقتی خیلی ناراحتم ونمی تونم خودم رو کنترل کنم می رم که تنها باشم و

تو رو نگران نکنم

ووقتی برمی گردم که حالم بهتره شده باشه

برمی گردم که باز تو رو شاد کنم

ولی اگه برنگشتم

خواهش می کنم تو بیا سراغم چون بعضی وقتها من هم احتیاج دارم که

کسی به دنبالم بیادو بهم بگه که

دوستم داره ونگرانمه...





:: موضوعات مرتبط: AN LOVE LIVING , ,
:: بازدید از این مطلب : 1417
|
امتیاز مطلب : 292
|
تعداد امتیازدهندگان : 91
|
مجموع امتیاز : 91
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 دی 1388 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: